Do udziału w konkursie zapraszamy władze miejskie, instytucje publiczne, partnerów społeczno-gospodarczych, organizacje pozarządowe, w tym także Koła Gospodyń Wiejskich (KGW) zarejestrowane w Krajowym Rejestrze KGW.
W konkursie można wnioskować o wsparcie w wysokości do 20 000 zł brutto. Kwota ta musi być przeznaczona na organizację wydarzeń informacyjno-promocyjnych poprzez realizację różnego rodzaju spotkań, konferencji, warsztatów czy szkoleń. Ponadto, będzie można liczyć na wsparcie Ministerstwa w postaci bezpłatnego udostępnienia publikacji, broszur tematycznych czy rollupów.
Pula środków przeznaczonych na konkurs to aż 800 tysięcy złotych.
Chcemy zidentyfikować najciekawsze wydarzenia, których zakres jest bezpośrednio powiązany z tematyką Funduszy Europejskich i włączyć się w ich organizację.
Poprzez zwycięskie inicjatywy chcemy dotrzeć z ofertą Funduszy Europejskich do różnych grup docelowych m.in. do przedsiębiorców, osób młodych, start-upów, osób wracających na rynek pracy, nieaktywnych zawodowo, osób zagrożonych wykluczeniem cyfrowym, osób z niepełnosprawnościami, osób 50+.
WAŻNE: Wydarzenia muszą zostać zrealizowane do końca października 2019 r.
Oferty można składać w dwóch turach:
- w wersji elektronicznej (zgodnie z załączonym Formularzem Ofertowym) na adres: promocja@miir.gov.pl z dopiskiem Konkurs „Wspólnie o FE” – I tura 2019.
Więc jeśli masz pomysł na ciekawą inicjatywę - prześlij do nas Formularz Ofertowy (DOC 270 KB).
Zapraszamy do odwiedzania portalu: www.FunduszeEuropejskie.gov.pl - w zakładce "Weź udział w promocji Funduszy Europejskich" znajdują się wszystkie potrzebne informacje.
Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat naboru.
Pobierz pliki:
Jeżeli masz pytania dotyczące dokumentacji, możesz je zadać za pośrednictwem adresu e-mail: promocja@miir.gov.pl lub pod numerem telefonu 22 273 73 82.
Zapraszamy do udziału!