ZAMAWIAJĄCY: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Teodora w Wojciechowie 24-204 Wojciechów
OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Ks. Krzysztof Gałan e-mail: parafiawojciechow0@gmail.com
Opis inwestycji: Przedmiotowy budynek dzwonnicy kościelnej powstał wraz z kościołem w 1725 r., w technologii drewnianej z drewna modrzewiowego. Budynek ten jest wpisany do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/124. Elewacja wykończona szalówką. Budynek dzwonnicy posiada dach czterospadowy pokryty gontem drewnianym. Podstawowe parametry: długość – 5,80 m, szerokość – 5,65 m. Powierzchnia zabudowy – 32,77 m2, kubatura – 270,00 m3. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną. Stan techniczny dachu – konstrukcja nośna, w dobrym stanie, pokrycie – w bardzo złym stanie, liczne przecieki. Zaplanowano prace polegające na wymianie pokrycia dachowego na budynku dzwonnicy kościelnej w Wojciechowie. Zakres robót budowlanych obejmuje: demontaż istniejącego pokrycia z gontu drewnianego, demontaż istniejących łat, wykonanie nowego deskowania dachu, montaż 1 warstwy papy mocowanej mechanicznie, wykonanie kontrłat i łat dachowych, wykonanie nowego pokrycia dachowego i gontu osikowego lub modrzewiowego według specyfikacji. Specyfikacja techniczna gontu: – materiał powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, – wykonany dach musi być sklasyfikowany jako „nierozprzestrzeniający ognia”, – zastosowany gont musi być osikowy lub modrzewiowy, – grubość gontu 180 – 220 mm, – długość gontu ok. 40 cm.
MIEJSCE REALIZACJI ZADANIA: Wojciechów 113, 24-204 Wojciechów .
SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Wnioskodawcy: www.wojciechowparafia.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy w Wojciechowie: www.wojciechow.pl
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).
Termin składania ofert upływa 17 sierpnia 2024r. o godz. 24.00.
Oferty należy składać w wersji elektronicznej na adres: parafiawojciechow0@gmali.com. lub listem poleconym na adres Wojciechów 113, 24-204 Wojciechów (decyduje data stempla pocztowego). Kryterium wybory oferty będzie stanowić cena (100% oferty).
Czas przewidziany na realizację zadania: 12 miesięcy od momentu podpisania umowy.
W przypadku pytań proszę przesyłać je na adres parafiawojciechow0@gmali.com.
Wykonawca zobowiązany będzie dysponować osobą kierownika budowy, posiadającego stosowne uprawnienia budowlane do realizacji tego typu prac (prace przy zabytkach).
pozwolenie_na_budowe.pdf | 1,33 MB | ||
dzwonnica_przedmiar.pdf | 205,87 kB | ||
dzwonnica_STWiOR.pdf | 0,65 MB |